top of page

A pozitív gondolkodás 12 törvénye

1. Pozitív Gondolkodó vagyok! Úgy nézek magamra mindig, ahogy egy csodára illik nézni – mert minden ember megismételhetetlen és egyedi. Szeretem magam, jól kijövök magammal, képes vagyok csendben egyedül lenni, s úgy bánok másokkal, ahogy elvárom, hogy velem is bánjanak.

 

2. Testem, lelkem, szellemem, szociális környezetem, Világom egységet képez.

 

3. Én én vagyok, Te pedig te! Azért vagyok a világon, hogy beteljesítsem küldetésem, és TE is ezért vagy, hogy beteljesítsd a Tiéd! Mindketten tesszük azt, amit jónak látunk és a legkevésbé bántjuk a másikat!

 

4. Képes vagyok elérni, amit akarok, – csak olyasmit akarok, ami előnyömre válik, örülök neki, ami jó nekem vagy tanulok Belőle és így előre visz! Problémáim kihívások, melyeknek megoldására képes vagyok magam! Ha kell felismerem, elfogadom mások segítségét, mert tanulni jó, különösen a szeretteimtől!

 

5. Meg akarom változtatni, amit Én tudok megváltoztatni, és változtatásra szorul! Elfogadom, ami megváltoztathatatlan, amihez semmi közöm, és elfogadom, hogy mi az, amire csak hatással vagyok – és képes vagyok különbséget tenni E három között. Hibáimmal és gyengeségeimmel együtt szeretem magam – mert tisztában vagyok tökéletességeimmel és erősségeimmel. Ugyanígy tekintek másokra is! Erényem a megbocsátás.

 

6. Fenntartom a jogot arra, hogy változtassak véleményemen, mert a fejődésem során gyakorlásra, tapasztalásra és belátásra van szükségem.

A testben, a lélekben és a szellemben lévő negatív kódok átalakítása a hibáink megismerése és megismerése mellett egy lehetőséggé alakítása a múltban elkövetett, megélt gondolataink, szavaink, cselekedeteink, mulasztásainknak.

A negatív gondolatok, érzelmek, szavak, cselekedeteket, megállítom, a STOP- ÁLLJ! technikával és átfordítom őket pozitívba! A mulasztásokat átgondolva, átalakítva raktározom el a tudatosomba és a tudatalattimba!

 

7. Mások véleménye mindig az Ő értékrendjük és gondolkodásuk szerint jelenti azt, amit mondanak, az én értékrendem és gondolkodásom ettől teljesen eltérő is lehet, csak azt építem be a saját értékrendembe, amit végiggondolok és Nekem is megfelelő!

 

8. Minden létezés alapja a SZERETET. Így a pozitív gondolkodás alapja is az önmagam, más emberek és a világ szeretete. Ha szeretem magam, mások isi szeretnek, ha képtelen vagyok önmagam szeretni, mások is elutasítanak engem. Szeresd felebarátodat, mint önmagadat!

 

9. A pozitív gondolkodás, mint minden cselekedet az életünkben egy folyamat, ami egy gondolattal kezdődik, ezt erősítem magamban belső és külső megerősítésekkel, majd a számon keresztül szóvá, majd a cselekedetim által tetté alakul.

A megerősítés a gondolat, szó és a cselekedet rendszeres gyakorlása, maguk a megerősítéseken keresztül válik valami szokássá.

A pozitív szokások, mint a negatív szokások is beépülnek a tudatalattiba, mint megoldási lehetőségek.

Ez a cselekedetsor a tudatos személyiségformálás és önbizalom erősítés egyik alappillére. A pozitív gondolatok erős érzelmekkel való átitatása, megélése nagyban gyorsítja és segíti a beépülést!

 

10. A hálaadás a megerősítések legerősebbike. Három a lapvető érzelem jelenlétét jelenti:

- ELÉGEDETTSÉGET

- BOLDOGSÁGOT

- HÁLÁVAL ELTÖLTÖTTSÉG ÉRZÉSE.

A hálaadás a mindenkori hit egyik alappillére.

A pillanatokba való beépüléssel a rendszeres csodák forrásává válik és közben erősíti a saját hitedet és önismeretedet.

(Elégedett, boldog és hálás vagyok…azért, mert ….)

 

11. MEGBOCSÁJTÁS. (Mindent megbocsájtok magamnak és tanulok a hibáimból!) A megbocsájtás, olyan mintha az esemény meg sem történt volna, csak a pozitív tanulság áll a rendelkezésünkre! Ezt nevezzük a „Felejtés Ajándékának! Mert megszűnik akadály lenni.

Ezt legegyszerűbben a HOO’PONO PONO 4 mantrájával érhetjük el::

SZERETLEK

SAJNÁLOM

KÉRLEK BOCSÁSS MEG

KÖSZÖNÖM

 

12. A pozitív gondolkodás lehetővé teszi a kapcsolatot a Mindenséggel (Istennel, Buddhával, Mohameddel, Jézussal, Atyával, Jahvéval stb.)

Mert amikor a földi gondolataim, eltűnnek akkor nyílik lehetőség az égi hangok meghallására, és így végre lehetővé válik a kapcsolat.

Ez a kapcsolatfelvétel sok módon elérhető; meditációval, szeretettel, hálával, együttérzéssel, stb.

bottom of page